Monday, 18 February 2008

Today's Outfit - 02/18

It has been a long time since I wore this skirt. It has been a gift from my hubby one time he went at the mainland alone for work. It was so sweet of him…

That time I remember thinking that he has a very good taste…But off course… he chose me!!

I’m posting a detail of the skirt so you can better see the pattern and the down ruffle.

blue shoes - mainland store
orange tights - Calzedonia
blue with some brown prints skirt - Promod
blue cardigan – SMF
brown lacy blouse - Vero Moda
brown belt - C&A


10 comments:

  1. I love the way you wear your belt!

    ReplyDelete
  2. A saia é muito bonita - e tem mesmo cara de Promod! Adoro as saias desta marca.

    Beijinhos.

    ReplyDelete
  3. I once again love your outfit... the blue cardigan and the shoes are amazing... and the belt is my fav part i love how your wearing it. I also love how your wearing red tights... i would never have thought to wear red tights but yet they look fab!x

    ReplyDelete
  4. Oi querida, olha só, um bom tradutor grátis e bonitinho é meio difícil, mas mesmo não sendo lá essas coisas com certeza eu terei uma idéia melhor das suas postagens, se não achar nenhum de teu agrado e achar o meu adequado para seu blog, pode copiar o código fonte, pois não me lembro de qual site o peguei, daí é só trocar o endereço do meu blog pelo seu, esteja à vontade caso não encontre um melhor, dê uma procuradinha no google, talvés encontre um melhor que o meu, me parece que o próprio google disponibiliza um, ainda não fui verificar, só fiquei sabendo assim meio por cima.
    Tenha um ótimo início de semana e mil beijinhos no seu coração;)

    ReplyDelete
  5. Oh, that IS a great skirt! Light blue is a good color for you.

    ReplyDelete
  6. blue and red is a fantastic combination, I've never thought of! thank you very much!

    ReplyDelete
  7. The skirt is great! your husband really has a great taste!

    ReplyDelete
  8. I really like the pattern on the skirt!

    ReplyDelete
  9. The skirt is looooooovely. However, I'm not sure about the orange tights :P

    ReplyDelete

Thank you for visiting my humble blog! I read all your comments (even though I don't reply often) with great care. So keep them coming! Love to everyone :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...