Wednesday, 27 May 2009

so much busy... look carefully…


Gatha on Impermanence


The day is now ended.
Our lives are shorter.
Now we look carefully.
What have we done?

…with all of our heart,
let us be diligent,
engaging in the practice.
Let us live deeply,
free from afflictions,
aware of impermanence
so that life does not
drift away without meaning.


First of all I want to thank all my dear readers and blogging friends who have been voting on me for the May “Look of the Month” on Portuguese blog mini-saia.
However, if you didn’t it yet go here and VOTE.
Thank you all.

Secondly I want to apologize to my dear blogging friends for being soooooo behind on your blogs.
This week has been very busy on my job, with a two days seminar, meetings overtime…
I will try to catch you all very soon.

I also have a lot of “homework” to do with memes, tags and awards to pass on. I promise I’ll do it as soon as I can…
Namasté

23 comments:

  1. It still doesn't allow me to vote.
    I have tried at work also and same message!
    Kisses,
    Sao

    ReplyDelete
  2. Love this picture! You look sooooooo
    good!
    Love you!

    ReplyDelete
  3. love your necklace. take care and don't work too hard. : )

    ReplyDelete
  4. Seeker, don't you look lovely here! I particularly like that necklace...

    ReplyDelete
  5. understood ...I'm happy to be busy but so sad I'm missing out on blogs.

    LOVE your snake necklace!

    ReplyDelete
  6. Hey darling!
    It's the same for me...the link doesn't work for some reason...
    I hope we can figure it out...

    Muah!
    Mimi

    ReplyDelete
  7. Thich Nhat Hanh is a great go to guy when in need of peace. I hope you are finding some peace and joy in your business. Gorgeous necklace.

    ReplyDelete
  8. "The day is now ended.
    Our lives are shorter.
    Now we look carefully.
    What have we done?"

    Thank you so much for that...gorgeous! Love your necklace too :)

    ReplyDelete
  9. Hi Seeker,

    no problem voting for my dear sister and always charming blog star.... :)

    I like the poetry and its meaning with life and that analisis.

    Ciao baby,

    Jesse Noe

    ReplyDelete
  10. weeeeee, I already voted.

    Take care, my dear and relax.

    Tons of love!!!!

    ps. your necklace is beautiful!

    ReplyDelete
  11. I totally understand :)... we all have busy weeks.

    ReplyDelete
  12. Hi there-hope you are well-I love the necklace you are wearing, its gorgeous!

    ReplyDelete
  13. I'll go see if I can vote for you again. ;)

    ReplyDelete
  14. i have voted for you, hope you win. lovely picture. xoxo

    ReplyDelete
  15. busy kinda creeps up on all of us!! hope you get some down time too though :)
    that necklace looks so interesting!
    happy day to you :)
    hugs

    ReplyDelete
  16. No apologies necessary, darling S!
    Keep up the great work...
    Love the quote on impermanence!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  17. I think you look fantastic F, and whatever you use on your skin - I want it!
    xx

    ReplyDelete
  18. YOu are such a beauty! that necklace is wonderful and hope you totally win my dear!
    muah x
    marian

    ReplyDelete
  19. you look gorgeous!
    hope work gets lighter and that you win :)

    ReplyDelete
  20. Já havia escrito que acho que tem um espírito fantástico, mas não merecia ganhar o concurso em Portugal. Por duas razões:

    1- Não se veste bem e pronto (pode ser ai onde está mas aqui não!)

    2- mobilizou a blogosfera para votar em si.

    Ou seja não é reflexo do vestir em portuguÊs, pois se há coisa que portuguÊses, espanhoes e italianos sabem é vestir.Ganhou porque é muito popular, só isso.O que é óptimo pois mostra que tem muitos amigos.
    Deve ser uma excelente pessoa pois tem muitos apoiantes, não acredito é que sigam este blog como referÊncia de moda...não é nenhum icon..
    é uma opinião, vale o que vale...

    ReplyDelete
  21. @Joana
    Obrigado pelo seu comentário.
    Habitualmente não respondo aos comentários aqui no meu blog e quando tenho que responder a alguém faço-o directamente ou no seu blog.
    No seu caso é diferente, porque não nos deixa oportunidade de comunicar consigo ao dar um perfil que se pode considerar anónimo, por isso faço-o aqui, na esperança de que o leia.
    Não sou nem nunca pretendi ser icon seja do seja, apenas participei no Passatempo do mini-saia por brincadeira e claro sujeitando-me às criticas, fossem elas positivas ou negativas.
    Entendo que existem pessoas que não gostam das minhas escolhas, mas não partilho da sua opinião de que os portugueses se vestem bem.
    De facto tenho muitos amigos, de vários países dos cinco continentes, alguns deles desses países que mencionou e outros até ligados à indústria da moda e da imagem.
    Não vou dizer que não me senti atingida com a crueldade desnecessária de alguns comentários, mas o que me marcou mais foi avaliarem-me em função da minha idade, como se as mulheres do meu escalão etário não tivessem direito à sua boa imagem e ao seu estilo próprio.
    Foi por esta razão que achei que devia responder, eu e quase duzentas pessoas que me deram o primeiro lugar na votação.
    Quanto ao meu merecimento, ao facto de eu me vestir mal e tudo mais, é a sua opinião e como a Joana diz e muito bem uma opinião vale o que vale…

    ReplyDelete
  22. Olá,

    Os comentários em geral eram de muito mau gosto, o "bota-abaixo" típico português. A minha intenção nunca foi ofender ninguém.Isso de referirem a idade é despropositado, típico também da pequena mentalidade portuguesa (nota-se que já não é uma adolescente mas está longe de ser considerada velha!).Só acho que houve uma mobilização por sua parte da blogoesfera que deturpou os resultados do concurso em seu favor, só isso.
    Volto a dizer parece ser uma pessoa realizada, de bem com a vida, com imensos amigos e isso é que conta.
    Penso que vive em Inglaterra? esta semana vou pela primeira vez a terras de sua Majestade, pode ser que mude de ideias.

    ReplyDelete
  23. sweetie, you look good and not one bit tired.

    x G

    ReplyDelete

Thank you for visiting my humble blog! I read all your comments (even though I don't reply often) with great care. So keep them coming! Love to everyone :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...